Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
13-07-10, 13:25 #18
Sv: Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Det er jo det der med å presse, som kanskje ikke er så bra for verken deg eller meg. Vi er litt skjøre, med et sårbart og allerede overbelastet hormonsystem. Så pressing oppleves vel kanskje som stress for binyrene og er nok ikke bra på lang sikt. Og å gå på reserver er nok heller ikke optimalt. Jeg har holdt på med den pressingen jeg og, og tror ikke det var så lurt. Jeg har alltid ønsket å klare like mye som alle andre, men må kanskje innse at det kan jeg ikke. Jeg må ligge under 100 %. Men det er ikke sikkert livet blir så verst av den grunn? Jeg forsøker å lære meg å kutte ut uvesentlighetene og fokusere på det som er viktig for meg. Men jeg har en lang vei å gå, jeg kjenner jeg lar meg veldig lett stresse. Så får heller vinduposten stå umalt ett år til
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat
Bokmerker