Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
13-07-10, 08:41 #13
Sv: Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Prøvde lenge å argumentere overfor legene på sykehuset at de måtte vurdere FT4 også og at jeg ut i fra egen erfaring ville vært sengeliggende om den var så lav som hos henne. Det prellet bare av siden TSH var under 10 og rett over normalområdet. Det var tydelig at det satt utrolig langt inne å sette henne på Levaxin i en alder av 8-12år. Barnelegen støttet seg på hva det indremedisinerene sa. Selv om de i alle disse årene også blodverdier også har vist at hun har hatt en betennelsestilstand i kroppen og de har antatt at det har vært i skjoldbrukskjertelen!
Heldigvis har jeg også lært mer i løpet av disse årene og kan derfor hjelpe henne mer og argumentere overfor fastlegen, som er adskillig mer lydhør.
Lignende tråder
-
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat
Bokmerker