Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
12-07-10, 19:24 #9
Sv: Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Jeg synes lavkarbo gjorde at levaxinen liksom virket bedre.
Angående barn, så reagerer deres TSH liksom mere på likt fall i ft4, og derfor godtar man høyere TSH hos dem enn hos voksne, slik at referanseområdene er litt høyere for TSH.
Noens teder er dog grensen for å starte behandling for voksne på 10, men jeg har ikke lest mye om når de starter hos barn.
En del pasienter sliter med å få behandling til tross for årelange symptomer, fordi en del legemiljøer mener man ikke skal starte behandling før TSH er blitt 10 siden hypothyreose med en TSH under 10 bare er subklinisk.
Jeg merket plutselig masse symptomer så snart TSH bikket over 2, så den teorine om en TSH på 10 stemmer nok ikke.
Hvis de ikke ser tydelige symptomer hos barn med lett økt TSH, kvier de nok med å starte dem på en medisin som jo er livslang.
Men på den adnre siden, så vil riktig dose faktisk senke antistoffene og da må man i følge thyroidmanager.org holde TSH lavest mulig.
Lignende tråder
-
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat
Bokmerker