Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Threaded View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Smile Sv: Innføring i kosttilskudd - hvordan bygge et fundament?

Sitat Opprinnelig skrevet av rexxy69 Vis post

Hvis du er ny til kosttilskudd, start med en multivitamin- mineral uten jern og jod – en multi danne base for ethvert regime av korstilskudd. En uke senere starter du med ett B-kompleks. Vent en uke ta da vitamin C, vitamin D og deretter ett Vitamin E kompleks. Pause - 1 - 3 uker. Deretter legger du til ekstra kalsium, magnesium og (eventuelt sink og selen om du er hypo eller har antistoffer - de fleste, men ikke alle, har underskudd på disse to) i miksen.

H:-)
    Veldig bra - leter etter Smiley som klapper i hendene....

Jeg prøvde med nows True balance (uten jern og jod) men ga den bort pga kobberinnholdet
    En utvidet blodprøve - eller hårmineralanalyse (dyyyrt) gjør det noe lettere å finne ut av egne "mangler"
    Selv sitter jeg nå med svært mange bokser fordi jeg ikke har funnet en multivitamin uten både jod og kobber
    (men så skal jeg visstnok ha jern, da).

Jeg har lenge tatt D3 fra now og bl.a Anisa har i det siste har skrevet at tilskudd av kalsium er oppskrytt...
    VOILA:

Sitat Opprinnelig skrevet av ThomasWH Vis post
    Sjekk ut denne uhyre interessante videoen av en lege i Canada, som har kommet frem til noe jeg aldri før har hørt noen si.. At folk flest har for MYE kalsium, at kalsium bla er årsaken til HYPOTYREOSE (TYPE 2), og mange andre helseplager.

Websiden til legen er:
    http://www.calciumlie.net/

At blodprøver kan vise seg å være "mer og mer uåplitelige" er ingen overraskelse. Vi trenger nye målemetoder. Og vi trenger å gjøre de målemetodene som eksisterer utenom blodprøver, ALMENKJENT. Det er utrolig skremmende å tenke på at vi alle, og da mener jeg nesten 100% av oss, er hjernevaskede siden dag 1 vi kommer til jorden - Det alle tror på, er det som er sant. Eller? Nei, på tide å høre på hva minoritetene har å si. De vil også forbause oss når vi finner ut hvor mange som egentlig ikke tror på/hører på/vil følge "normalen" innenfor lege/helseskolen. En dag kommer vi alle til å gå på Armour, folkens. Og en dag blir det kanskje også kjent at kalsium, nei det er noe vi egentlig ikke skal ha, og at vi tok feil før i tiden.

En ting er at jeg lærer mer og mer ang. stoffskiftet, en annen ting er at jeg innser mer og mer hvordan ting henger sammen. Ikke bare med helsen vår, men også hvordan ting fungerer i verden. Hvor lettpåvirkelige folk er.

Jeg tror jeg trenger Armour snart...

Og, jeg får mer og mer lyst til å bli lege, så jeg kan hjelpe folk. Folk som er i lignende situasjon som meg, og andre, som er veldig syke, men som ikke får hjelp noe sted.
    Sist endret av Kevlin; 12-07-10 kl 17:21
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Kosttilskudd
    Av Claudia i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler
    Svar: 3
    Siste melding: 02-02-10, 15:47
  2. Kosttilskudd for hjertet
    Av Carro i forumet Urtemedisin
    Svar: 1
    Siste melding: 23-07-09, 07:47
  3. Kosttilskudd
    Av Lissa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler
    Svar: 35
    Siste melding: 23-06-08, 18:19
  4. Kosttilskudd
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 30
    Siste melding: 24-04-08, 21:49
  5. Vitaminer og kosttilskudd
    Av KIDA i forumet Vitaminer
    Svar: 3
    Siste melding: 04-01-07, 21:33

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine