Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
11-07-10, 19:18 #7
Sv: Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Det enkleste først. Alle i som har lavt stoffskifte i familien har anti-stoffer og det virker som det er genetisk. Kostholdet har vært vanlig norsk husmannskost med mye fisk og sjømat, siden vi er alle oppvokst med sjøen.
Vi 3 voksne bruker alle sammen Levaxin, hvor det virker som det fungerer greit for min far og søster.
Jeg strever litt mer med å regulere dosen, spesielt etter at jeg gikk over til lavkarbo-kosthold. Har heldigvis en fastlege som lar meg ligge forholdsvis høyt på FT4, så lenge jeg ikke har andre symptomer på overdosering. Skal jeg fungere bra må jeg ligge over 20 på FT4. Ved sist måling lå jeg rundt 25-26.
Sykehuset var veldig fokusert på TSH-verdien, denne skulle over 10 før de ville sette i gang med behandling, eventuelt at veksten stoppet opp. De årene hun gikk til kontroll der var det ikke så mange andre symptomer utover vektøkning og symptomer på betennelsetilstand i kroppen. Det var først og fremst p.g.a. vekten og tilstedeværelsen av antistoffer som gjorde at fastlegen valgte å starte med Levaxin, siden det bare var et spørsmål om tid uansett.
Jeg skal be om utvidete prøver på vitaminer og mineraler, samt Anti-TPO og T3 på henne.
Jeg tar alltid T3, så hvorfor de ikke tok på henne forrige gang vet jeg ikke.
Tidligere prøveresultater skal jeg også be om.
Lignende tråder
-
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat
Bokmerker