Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
16-05-06, 10:38 #2
Vente på lavere tsh-verdier - erfaringer noen?
Hei
Jeg skulle egentlig satt i gang prøvingen med å bli gravid nå, men dette er utsatt pga for høy tsh-verdi. Jeg hadde 17 i begynnelsen av april. Skal ta nye blodprøver i slutten av denne uka. Jeg tar 100 mikrogram Levaxin daglig. Nå er jeg veldig spent på hvor lang tid det vil ta før jeg nærmer meg en tsh-verdi på 2-3-4. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg vet jo selvfølgelig at det er individuelt.
Saken er den at jeg har fått for lite medisin i langt tid, men jeg har for et par uker siden økt fra en gjennomsnittlig dagsdose på 86 mikrogram til 100 mikrogram daglig. Jeg hadde en tsh-verdi på 89 i juli 2005 og har gått gradvis nedover samtidig som jeg har økt dosen (i veldig små doser).
Legen min skrev brev til sykehuset for å skaffe meg time hos endokrinolog, men dette ble avslått. Det var visst ikke nødvendig. Litt skuffende siden legen min kanskje ikke er den med mest kunnskap om hypothyreose og graviditet.
Får vel bare krysse fingrene og vente tålmodig (noe som ikke er så enkelt
)
Lignende tråder
-
Graviditet og trening
Av serena i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 26-12-09, 16:38 -
Lav tsh og graviditet.
Av litza i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 11-09-07, 14:29 -
Verdier ved starten av graviditet
Av Thyr i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 40Siste melding: 24-08-06, 11:19 -
Hypothyreose men engster meg litt for graviditet
Av Randi i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 07-09-05, 17:13 -
Graviditet
Av Gjest i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 13-04-05, 17:30

Svar med sitat
Bokmerker