Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Hybrid View
-
09-07-10, 17:45 #1
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Jo, det er jo slik Anisa - jeg valgte bare å utrykke meg med svakere ord.
Men ærevære de Leger som prøver - tross deres manglende teoretiske fundament.
De må vi støtte, de er utsatt for kollegers "kompakte majoritet" og der er ikke lett å stå i mot slikt.
Det ser svart ut for Herdis for øyeblikket. Håper en av legene dine snikleser her, og kommer på bedre tanker, skjønt......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
09-07-10, 18:09 #2
Ja, over 1300 i antistoffer som Anisa sier. Svart ut ser det ja. Er nå utskrevet, i påvente av at Haukeland i Bergen analyserer MR bildene. Tror ikke det er der problemet ligger. Det er nok funnet ved en tilfeldighet. Jeg tror selv at jeg ikke tåler disse medisinene. Det var først ved oppstart av levaxin i januar av helsa virkelig forverret seg. Bedre har jeg heller ikke blitt alle disse månedene. Og nå forverres den ytterligere når jeg legger til Liothyronin. Ikke er jeg lege, men det er nå jeg som lever med denne kroppen. MEN - jeg ble utskrevet med tilbud om psykologhenvisning siden jeg virket litt nedstemt av å ha så mye plager. Hahahaha! Skriver psykologer ut thyroid?
-
09-07-10, 18:40 #3
Kjære deg Herdis.
Jeg vet jeg forlanger mye av deg i din situasjon, men anbefaler på det varmeste å klage skriftlig på avslaget fra denne endokrinologen. Har prøvd dette med klagerett selv før, med stort hell.
Du må ha med deg fastlegen. dvs han må sende en ny henvisning, så kan du klage.
Det gjør du med henvisning til pasientrettighetslovens § 2.2 og 2.3. Dette gir deg rett til en ny vurdering fra en annen endokrinolog. Hvis han ikke har skriftliggjort avslag til deg, er allikevel hevisningen skriftliggjort fra nevrologisk avdeling og sjansen er stor for at de har skriftliggjort avslaget.
Jeg blir så frustrert over leger som tror de er hevet over loven....
Lykke til og tenker på deg
http://www.lovdata.no/all/tl-19990702-063-002.html
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker