Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Hybrid View
-
07-07-10, 17:52 #1
Sv: Symptomer på overdosering
Den som hadde husken sin i behold......
Hvorfor tar du så liten dose Armour da Flower ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-07-10, 18:50 #2
Jeg følger bare det legen min sier at jeg skal for han er så redd for å overdosere meg :/ Er så sensitiv på alt. Da jeg gikk på Levaxin var toppdosen min 75 microgr. og da måtte jeg hoppe ned på 50 for jeg fikk så hjertebank og blodprøvene mine viste at jeg hadde for høyt, så jeg skjønner snart ingenting. Blir så stresset av dette
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
-
07-07-10, 19:59 #3
Har ikke gått tilbake og lest de forrige innlegga dine, men en grunn til at du aldri har tålt doseøkninger og ligger lavt der, kan jo hele tiden ha hatt årsakssammenheng med binyrene mine.
Når det gjelder de bivirkningene dine legen er redd for, kommer de når de som i utgangspunktet har normal binyreproduksjon blir satt på kortison- og i langt høyere dose enn vi tar. De fleste av oss vil vel lande på en fysiologisk dose(ca.25mg), mens de med høye doser får en terareutisk dose.
( min bror er nyresyk og går på store doser prednisolon periodevis...han "hater" den stinne/oppblåste magen sin som da kommer...men vi kommer ikke dit!)....
Når det gjelder tungpusthet og de andre symptoma du nevner, følger det ofte undermed./hypo.
Tør du øke dosen med HC noen dager, og deretter prøve en høyere dose thyroid?Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
07-07-10, 21:26 #4
Sv: Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Åja - nå.....
Er jo et paratox at du ikke tåler det du så sårt trenger, så en spytt-analyse er et godt forslag. Og du kan jo prøve det Gunnda foreslår ? Eller har du forsøkt ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-07-10, 21:52 #5
Tror dere er inne på noe. Tro bare om legen min også tør våge seg til å anbefale meg mer medisin? Hmm.. Jeg vet ikke om jeg helt tør å øke på egenhånd
Jeg tok en spyttprøve for noen måneder siden.. Husken er så elendig for tiden, men svarene skal vel tilogmed befinne seg her på forumet
Jaja.. Husken er ikke på sitt beste får man si... 
Som jeg leste her i en eller annen tråd så var det en som en gang hadde vært overdosert på Levaxin og kjente seg kvikkere på noen områder.. Må si meg en tanke enig i det, at noen ganger er det nesten fristende. Selvom ikke noen av delene er sunt for kroppen så får man faktisk et helt annet tempo når man er overdosert, og en helt annen livslyst liksom.
Jeg husker legen min viste meg noen punkter for hvordan kroppen reagerer om man ikke har binyrefunksjonen i orden, men det stod også en liste over hvordan kroppen reagerer om man har for mye, jeg angrer bare på hvorfor jeg ikke fikk en kopi av de punktene.
Hva med svette? Er det noe som kan vises ved for mye Cortef? Det kjennes litt ut som om jeg har en stor variasjon i termostaten som regulerer varme og kulde. Før frøs jeg jo svært så lett, mens etter jeg startet på Cortef er det jo helt motsatt.. Hetetoktene har kommet tilbake, men også det å svette mye under armene, ja generelt i grunn. Både hetebølger og det å svette "vanlig".
Jeg sitter og lurer på om jeg egentlig bare trengte et lite piff med Cortef og kanskje ikke så veldig lenge?
Hvor lenge går dere på Cortef dere som bare trenger tilskudd innimellom, eller hvordan startet dere første gang?
Merket noe av dette??
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
-
09-07-10, 01:30 #6
Nå har ikke jeg lest alle innleggene her bare de siste, ikke vet jeg alderen din heller,
Adrenal stress end fåes på nettet og inneholder cortef, ikke store doser men slike såm doser vi skal ha,
jeg tenkre litt på overgangen også,
har brukt progesta care og pregnenolone en tid og det fungerer brilliant,
temperatur svigningene er ikke så merkbare.
har begynt å gå over til Dim plus som skal trigge kroppen til å produsere østrogen selv,
Jeg har kuttet ut alle de drøssevise vit og min som jeg handlet i helsekost og på apotek, ble gruelig mange piller og fordøye i løpet av en dag,
Fra Tavita har jeg barbasco plus og multi max disse inneholder masse godt i fine mengder,
Vioflex som inneholder: cummin,glucosamine og d og k vitaminer.
b12 og jern tar jeg jevnlig i injeksjoner,
fyller dosetten min en gng i uken, lett å ta med seg når jeg skal avgårde slik at jeg ikke kommer utadet.
også bruker jeg chili burn for å fyre systemet,
Greit om ikke hele dagen dreier seg om å telle piller.
Nå virker kroppen min mer stabil og triveligFra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
09-07-10, 11:32 #7
Hej Pebles

Det lyder godt!
Vil det sige, man kan købe Adrenal stress end uden at blive taget i tolden?
Gider du ikke ved lejlighed sætte links ind, for jeg synes, det er svært at finde ... jeg havner i en amerikansk butik?
Nielsigne
Lignende tråder
-
Erfaring med akupunktur?
Av smgj i forumet Alternativ behandlingSvar: 4Siste melding: 13-04-13, 22:58 -
Cortef og DHEA fra i dag....
Av BeritM i forumet HydrocortisonSvar: 16Siste melding: 05-08-10, 10:46 -
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker