Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
07-07-10, 06:42 #30
Sv: Nå er jeg redd, nytt "anfall" som hos øyelegen
Om du har trette binyrer må du sove det kroppen trenger. Høres tullete ut av denne legen å si at det ikke er lurt å sove midt på dagen. De gjør jo det sør i Europa da, og det ser jo ut som om det fungerer for dem! En høneblund er meget oppkvikkende for dem som klarer å sovne på dagen. Har du binyreproblemer er det kroppen, og ikke det kloke hodet som er dronninga og bestemmer i kongeriket ditt! Lytt til kroppen, og følg de behovene den har, ellers går det bare enda raskere nedover med deg!
For meg (og flere andre her på forummet ser det ut til) er svimmelheten knyttet til lavt kortisol og binyrer som fungerer dårlig. Jeg har aldri slitt med svimmelhet, i fjor vår kom den så jeg måtte legge meg på gulvet mens jeg jobbet, det var for nifst å forbli stående.De siste dagene har jeg ikke lenger "anfall" på dagen, men har i stedet blitt svimmel konstant. Uansett hva jeg gjør, om jeg sitter helt i ro, snurrer verden. Merkelig.... Og jeg opplever fremdeles at kroppen og hodet "forsvinner" i det jeg holder på å sovne. Ubehagelig, men så er jeg blitt ganske vandt etterhvert.
Har lommeboka mulighet, ville jeg sjekket binyrene. Spyttprøver fra Aker er gratis, få legen til til å rekvirere, forsøk å argumenter selv om han/hun er imot. Det finnes to leger i helhetsmedisin på Osloakutten. En jeg kjenner er til utredning der hos en en lege. Priser 1000- 650. Balders priser fra over 2000 og ned til 900 tror jeg. Så Osloakutten er rimeligere, litt kortere timer, men det er ikke nødvendig med en første konsultasjon på halvannen time.
Lykke til
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker