Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
06-07-10, 20:38 #29
Sv: Nå er jeg redd, nytt "anfall" som hos øyelegen
Bare når det gjelder å være i ro...Da jeg ble syk av binyrene hadde jeg ikke krefter, men fikk samtidig en indre uro som gjorde at jeg innimellom måtte slepe meg over gulvet...var nok til å "roe ned" til neste "rastløshet" kom....
Fysisk aktivitet skal en unngå....200 meter er nok (når en klarer). Peatfield.
Har du tenkt over holdningen din. Forandra? (min ble).
Lite kortisol gir katastrofefølelse....så forklarer vel reaksjonenen dine...ikke angst slik vi tenker når vi hører ordet.
Nei, jeg tror ikke du har hatt angst, ""bare"" syke binyrer som gir denne vanvittige katastrofefølelsen.
Det var DEN som vekket meg natt etter natt i ukesvis. Fanget i en "marerittverden".....grusomt. Det er jeg heldigvis kvitt, men sliter lievel forholdsvis mye enda.
Fra hele mitt hjerte--GOD BEDRING fra nå av til deg!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker