Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
06-07-10, 20:20 #11
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Ja,i mine øyne har du lav DHEA. Og det sies jo at er DHEA lav, er det en meget god indikator på at andre binyrehormon er lave også. DET har du nå svart på kvitt...både godt og vondt det. Men nå skjønner en bedre hvorfor du ikke kommer videre med formen din.
Med disse verdiene har du hatt slitne binyrer lenge, derfor tror jeg personlig at du trenger HC..."andre veier" tror jeg ikke vil hjelpe deg i mål--det ville i tilfelle bli tidkrevende,for lenge, er jeg redd.
Får du ikke hjelp raskt nå fra den/de du nå skal til, så går du den veien du har vært inne på . Kontakt meg igjen hvis du trenger det.
Beste hilsen Gunnda.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker