Viser søkeresultater 41 til 50 av 94
Threaded View
-
06-07-10, 19:52 #11
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Hei Rosin

Her fikk du vel en god del av svaret på din dårlige form..... Er vel ikke noe tvil om at du har binyretretthet. Vi er da i samme båt
Men det finnes håp om man får hjelp. Jeg kan virkelig anbefale deg å lese Wilson's Adrenal Fatigue. Inneholder mange viktige og gode tips når det gjelder livsstil, kosthold og kosttilskudd. Det kan også være du trenger hydrocortison for å komme til hektene, mange her er blitt bedre med det. Jeg er ikke så god til å tolke prøver, og mine har andre ref områder enn dine, men mitt umiddelbare inntrykk er at du har meget lave verdier. Jeg håper virkelig at du vil få den hjelpen du trenger- uten at jeg kan si det for sikkert, vil jeg anta at du faktisk trenger hydrocortison. Om du skulle få det bør du også gjøre ditt for at binyrene får hvile, dvs kosthold, livsstil og kosttilskudd.
Lykke til
Om det ikke er mer enn en mager trøst så er det i alle fall mange som opplever det samme
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker