Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
04-07-10, 19:00 #10
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Hehe - det hadde jo bare vært hyggelig

Jeg byttet til Armour i -04 og fikk jo et helt nytt liv, men så ble det uro i USA-markedet og det var så turbulent og med mange innspill at jeg kan ikke gi noen facit på hva som egentlig skjedde.
Amerikanske kontrollmyndigheter fikk plutselig en sjef som var meget pro syntetindustrien - og anti Tyroid. Samidig endret Armourprodusenten (Forest Farmaceutics) på tablettkonstrruksjonen. Dette tilfredsstillte ikke markedsføringstillatelsen og så balla det på seg og det oppsto en global Tyroid-tørke i lang tid.
Kan dessverre ikke linke til produsentinfo om dette - det har jeg aldri sett, og er vel hemmelig ?
Men det finnes mange meninger om dette skiftet på nettet.
ERFA var den som kom lettest igang på denne siden av kloden, og det er en helt utmerket tablett etter min vurdering.
Søknaden legen sender inn blir alltid godtatt. Det tar 1-2 uker omtrent.
Svaret må du levere inn på et apotek som så sender denne inn og får den godkjent en gang til (det er Norge da vettu) - det tar bare en dag.
Etter dette går det som vanlig.
Så er det vel kun Vituskjeden (jernbanetorvet) og Apotek1 som kan skaffe dette.
http://www.vitusapotek.no/Apotek/
Jernbaneapoteket var utrulig flinke med meg da jeg var der, emn jeg vet ikke om det er innskjerpninger på gang ?
Jeg ville ringt å snakka med de hvis du ikke har så god tid - eller et av de andre.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker