Sitat Opprinnelig skrevet av Berit1974 Vis post
Ok, takk for svar. Jeg sover ganske urolig om dagen. Må ofte på do for å late vannet av en eller annet grunn, og det er slitsomt. Flere som har det sånn? Lurer på om det kan ha noe med binyrer å gjøre.

Har aldri hatt problemer med innsovning før i det siste, jeg føler med litt gira og har hjertebank, så det er vel et tegn på at dosen er for høy.

En god natts søvn og å våkne uthvilt og virkelig klar til å starte dagen, det hadde vært noe... kommer forhåpentligvis en vakker dag
Har du mye vann i kroppen nå? Hvis man har mye vann i kroppen er det ofte slik at dette gjerne vil ut om natta. Vann i kroppen pumpes lettere tilbake i omløpet når man ligger, og så må man på do. Det er også slik at væskemengden øker når det er varmt i været. Selv får jeg alltid mye mer hevelse i bena på sommeren enn ellers i året, så jeg er glad for alle kaldere dager. Jeg må også opp flere ganger om natta, og jeg ligger i en seng hvor jeg hever fotenden så høyt at jeg har anklene i ca hjertehøyde (unntatt når jeg ligger på siden). Dette er det en fysioterapeut som har anbefalt meg.