Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-07-10, 10:55 #18
Sv: Lavt stoffskifte eller binyretretthet??
Nej, jeg fik det bedre, da jeg først kom i gang med at sove. Det er et centralt punkt for mig, det med søvn.
Jeg prøvede i et par dage at erstatte noget af dosen med Euthyrox, men dels mærkede jeg ingen positiv forskel, dels fik jeg en reaktion i min ansigtshud, som tydede på, at de to ting bare ikke skal blandes, ikke i mig, i hvert fald. Fik et par revner, altså små sår, gennem overlæben og huden lige over den. Det ligner den allergiske reaktion, jeg har fået, når jeg for eksempel har spist en dadel. Meget ubehageligt. Så det er slut med det - eller i hvert fald ved jeg ikke, hvor langt, jeg skal ud for at gøre det igen ....
Glemte at nævne, at jeg også har forsøgt mig af og til med hydrocortisoncreme 1% Jeg forstår ikke, hvis det virkelig virker, men det kan jo føles sådan, i hvert fald.
Redigeret: Nu forsøger jeg mig så med 3 grains. Føler, jeg har kræfterne til det, men kan jo ikke vide det. Sætter mig muligvis ned til 2½ grain om nogle dage, hvis jeg mærker, det går baglæns igen ...Sist endret av Nielsigne; 04-07-10 kl 10:57 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Av Søvniiiig i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 12:37 -
Lavt stoffskifte eller ?
Av Sonye i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 13-03-08, 17:56 -
Har jeg lavt stoffskifte eller.....?
Av jan-1962 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-01-08, 17:54 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker