Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
03-07-10, 12:44 #8
Sv: Lavt stoffskifte eller binyretretthet??
Hei igjen

Jeg har også vurdert å ta hele dosen om morgenen. Jeg merker egentlig aldri noe til at jeg tar dosen, dvs kjenner ikke noe spesielt etter 1, 5 time eller når det er t3'en skal begynne å virke.
Hadde vært praktisk deilig å slippe å tenke på dose nr 2. Jeg tar 1,5 eller 2 grain om morgenen og 1 ved 2- tiden. På Balder ble jeg anbefalt å ta 1, 5 grain om morgenen og 1 kl 2.
Er litt redd for binyrene, det er det eneste som gjør meg litt skeptisk. I dag er jeg litt sliten så jeg orket ikke ta hele dosen på en gang. Men en dag jeg føler at kroppen tåler litt, vil jeg prøve.
Når det gjelder nattsvette som du nevner Jeanette, så hadde jeg masse av dette da jeg gikk på Levaxin. Heldigvis har det gitt seg med Erfa'en. Jeg svetter fremdeles litt mye på dagtid synes jeg, men det er særlig i forbindelse med infeksjoner, feks nå som jeg er forkjølet, så renner svetten.
Ang svakhet så føler jeg meg alltid litt svak i musklene, så det er vel ikke så unormalt. Men om du ikke har følt det før, og kjenner det nå, så kan det jo være et tegn på noe?
Håper også du finner ut av symtpomene dine
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Av Søvniiiig i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 12:37 -
Lavt stoffskifte eller ?
Av Sonye i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 13-03-08, 17:56 -
Har jeg lavt stoffskifte eller.....?
Av jan-1962 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-01-08, 17:54 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker