Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
02-07-10, 18:04 #5
Sv: Lavt stoffskifte eller binyretretthet??
Hei
Det var litt upresist sagt- jeg varierer mellom 2,5 og 3 grain. Har egentlig prøvd å øke til 3 grain, men jeg er nok ikke klar for det ennå. Har gått på 2,5 og 3 grain annenhver dag i to uker og jeg har fått større hjertebank av det, så nå tror jeg at jeg går tilbake til 2,5 grain..... Evt supplere etterhvert med 25 mcg Levaxin, uten at jeg egentlig har så lyst til det...
Det som likevel er interessant for min del er at jeg merker kroppen får stor utbytte av magnesium (olje) og C- vitamin (tar 5000 om dagen). Jeg føler intuitivt at kroppen ikke er sterk nok ennå til å øke dosen. Kroppens vitamin og mineral-lagre må fåes opp først. Akkurat nå føler jeg meg ganske "sterkt" avhengig av både C- vitamin og magnesiumoljen, og salt.
Sånn som jeg har det nå kan jeg overleve uten å øke dosen med det første. Men jeg håper at kroppen er sterk nok til å gjøre det om noen mnd.
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Av Søvniiiig i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 12:37 -
Lavt stoffskifte eller ?
Av Sonye i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 13-03-08, 17:56 -
Har jeg lavt stoffskifte eller.....?
Av jan-1962 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-01-08, 17:54 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker