Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Pludselig store ødemer
Threaded View
-
02-07-10, 17:13 #6
Sv: Pludselig store ødemer
Hvis det var en immun reaktion (allergisk), ville du opleve en straks-virkning efter ganske få mundfulde af maden. Desuden bruges Det Tredje Krydderi mest i det asiatiske køkken og i industrifremstillede fødevarer.
Det er ikke mit råd, Ruth
Lægen John W. Tintera har skrevet artiklen, hvorfra mit "klogskab" stammer. "Ankle and/or Finger Swelling: John Tintera, M.D. was an early pioneer in recognizing and treating adrenal insufficiency. He wrote that salt is a diuretic and that hypoadrenocortics (patients with low adrenal cortex function) retain fluid because the body is trying to hold onto the salt. When enough salt is consumed, the body takes what it needs and excretes the rest. If the ankle edema is due to insufficient salt, the edema will usually disappear in three days after taking adequate salt. If it does not disappear in five to six days, potassium may also be needed. Vitamin B6 is also helpful for edema not only because it has a diuretic effect but also supports the adrenal cortex." Kilde...
Det hjælper også en hel del, at jeg har ikke set skyggen af ødemer i de mange år, efter at jeg har fjernet ordet "saltfattigt" fra mit ordforråd. Samtidigt forsvandt mental træghed, nu jeg husker tilbage, men det er måske en helt anden historie...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Det store kolesterolbedraget
Av Mod i forumet KolesterolSvar: 6Siste melding: 29-06-13, 12:31 -
Store øyner
Av ~våken~drøm~ i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 12-05-08, 22:29 -
Legebesøk, kortisol, ødemer, sprengte blodkar m.m.
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 18-01-07, 17:15 -
Hvorfor får vi ødemer og hva kan gjøres?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 40Siste melding: 27-08-06, 23:11

Svar med sitat
Bokmerker