Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
01-07-10, 17:28 #9
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Hei på deg

Jeg skjønner godt at du er sliten med de problemene du har. Trist å høre at leger fortsetter med å neglisjere prøvesvar som skulle vært tatt tak i. Det positive oppi dette er at du nå har begynt å finne info selv.
Jeg skal prøve å kommentere de tingene jeg selv har litt erfaring med.
Her ville jeg fått utskrift av alle prøvesvarene, tidligere leger har jo bevist at de ikke tar dette alvorlig nok.
Jeg fikk øresus etter at jeg fikk lavt stoffskifte, dette vet de rett og slett ikke og burde derfor ikke uttale seg så bastant (etter min mening).
Jeg tror det er riktig at de lager mange symptomer, men det hevdes her på forumet at det er flere ting som trigger antistoffer, bl.a. gluten.
En av de tingene jeg har lært etter disse årene er at ingen lenger forteller meg hvor mye medisin jeg tar. Det er skremmende at de som gir deg dette rådet er de som har «ansvaret» for at du skal bli bedre av dette. Jeg hadde maks gått ned til 100 og samtidig tatt 2 × 5 µg Lio i noen dager og så økt Lio til 2 × 10 µg etter noen dager (første dose sammen med Lev om morgenen og neste kanskje 4–5 timer etter – prøv deg frem).
Lio tas to ganger fordi noen får hjertebank av T3. Det er også noe du må erfare selv.
Jeg ser du har forhøyet TRAS og ifølge de som har det her kan det gi mange svingninger i formen og problemer med å tilpasse dosen. Men det får du sikkert litt info om av de som kjenner til det.
Jeg ønsker deg lykke til videre med håp om at du orker å kose deg litt med gutten din
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker