Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Mangler motivasjon!
Threaded View
-
30-06-10, 13:19 #4
Sv: Mangler motivasjon!
Hei Marge!
Det høres tøft ut å være der du er nå. Du skriver at alt er et ork. Har du sjekket binyrene? Kanskje ligger noe av problemet der? Eller litt undermedisinert på thyroksin? Om du har gått fra Armour og tilbake til Levaxin kan det jo hende at kroppen trenger T3? Det kan gjøre alt til et ork!
Jeg ville fått legen til å sjekke alt av vitaminer og mineraler. og dosert meg opp til jeg nesten var hyper for å se om problemet lå der. og be om spyttprøve fra Aker, gratis for deg, for å sjekke binyrer.
Mat? Start i det lille, det du kan mestre. Ikke krev en revolusjon med en gang, du orker det jo ikke! Se hva du kan klare. Enten det er å droppe sukker eller noe annet. Om du klarer, prøv å øke grønnsakinntaket. Det er bra, uansett! Og husk å rose deg selv for de små tiltakene, ikke kjeft på deg selv, det kommer det aldri noe godt ut av.
Kanskje er det viktigere å finne ut hvorfor du ikke har ork nå enn å tenke slanking?• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 124Siste melding: 27-08-11, 18:41 -
Er medisinert men mangler det lille ektra
Av SvSo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 22-11-10, 13:16 -
Hvorfor mangler vi medicin?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-09, 17:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02

Svar med sitat
Bokmerker