Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Mangler motivasjon!
Threaded View
-
29-06-10, 10:30 #2
Sv: Mangler motivasjon!
Hej
Det lyder til at være et stykke tid siden, du har taget dig af dig selv? Måske skal du ta' på rundtur her på forummet.
Og skal du så ikke bare ha' Erfa Thyroid fra Canada?
Armour er blevet ændret, og nogle /mange kan ikke bruge den nye type. Men eftersom du har brugt Armour thyroid tidligere, er det måske ikke så svært for dig som for så mange andre at få thyroid igen?
Jeg har selv skiftet fra syntet til Erfa, og jeg synes, det er fremragende medicin, selvom jeg er lidt træt i skroget; jeg har egentlig ikke kræfter til at ha' alle de kræfter ... endnu
Og så skal du mindst ha' tilskud af d3 og fuldt op af b-vitaminer (Trio-B på recept, måske?)
Men i øvrigt lyder du egentlig ikke særlig negativ ... bare som en med for lavt stofskifte. "Alt føles som et ork." Lige præcis sådan er det jo, når man får for lidt eller for dårlig medicin.
Held og lykke med at finde det, du skal bruge!
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 29-06-10 kl 10:35 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 124Siste melding: 27-08-11, 18:41 -
Er medisinert men mangler det lille ektra
Av SvSo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 22-11-10, 13:16 -
Hvorfor mangler vi medicin?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-09, 17:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02

Svar med sitat
Bokmerker