Hei

Har vært borte fra forumet en stund da jeg har hatt eksamen og startet på jobb igjen. Jobber med mennesker i krise og gir mye av meg selv ift. det om dagen, håper dere tilgir meg for ikke å ha bidratt på forumet en stund..

Har økt litt for brått fra 2 til 2.5 grain thyroid, en LITEN blemme så og si, det har jeg funnet ut nå.. Jeg ble plutselig kald i kroppen, og særlig på hendene, og startet å kaldsvette et par netter.. Brainfog har kommet litt tilbake.. Dermed økte jeg thyroiddosen først med 15 mg, med god effekt, og til slutt med 15 mg til.. Fordi jeg følte at symptomene økte igjen.. Tenkte jeg var hypo..

Men jeg er ganske sikker på at det er binyrene mine som svikter meg litt.. Jeg kan godt føle meg værre ift symptomene jeg har nevnt når jeg tar thyroiddosene mine. Sluttet med DHEA fordi jeg drev med litt for mange prosjekter på samme tid, og har startet igjen i dag.

Kan jeg ta DHEA før jeg legger meg på kveldstid? Jeg blir fryktelig trøtt av det, slik at jeg vegrer meg veldig for å ta DHEA på dagtid.
Noen som har erfaringer med når evt. bivirkninger av DHEA gir seg? En uke, 14dager?

Har nå tenkt å gå ned på thyroiden, ta 6.25 mg DHEA hver dag, og kutte ned på unødig aktivitet. Og smøre meg med hydrocortison på morgenen.

Spiser ellers lavkarbo, tar magnesium, sink, selen, omega 3, 6 og 9, triobe, c vitamin (1000 mg) og jerntilskudd.. Noen andre gode forslag?