Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
28-06-10, 20:03 #23
Sv: Nå er jeg redd, nytt "anfall" som hos øyelegen
Takk for langt svar, Anisa!! Jeg skulle gjerne skrevet et like langt svar, men hodet er ikke helt på plass for tiden. Jeg har kjøpt boken til Frankl men lesingen går litt tregt for øyeblikket, og så liker jeg å forstå alt så oppslagsverket er også flittig i bruk ;) Tanken om at alt har mening kan jeg godt like!
Det kommer noe godt utav dette også, om jeg ikke ser det akkurat nå..
Jeg tenker at om det er angst så er det greit, det skal jeg klare å leve med (takk gud for at jeg ikke har sosial angst, jeg eeelsker andre mennesker ;)) men uansett SKAL jeg gjøre mitt ytterste for at kroppen er i best mulig form.
De siste dagene har jeg ikke lenger "anfall" på dagen, men har i stedet blitt svimmel konstant. Uansett hva jeg gjør, om jeg sitter helt i ro, snurrer verden. Merkelig.... Og jeg opplever fremdeles at kroppen og hodet "forsvinner" i det jeg holder på å sovne. Ubehagelig, men så er jeg blitt ganske vandt etterhvert..
Jeg er forvirret i forhold til Dr.Wilson vs. Dr.Lam. Dr.Lam er i utgangspunktet imot bruk av binyreekstrakter og hormoner, men for C, B5 og D-vitamin, og Glutathione,blandt annet. Han mener hormoner helst ikke bør brukes. Har også bestilt boken til Wilson, men føler egentlig jeg har kjørt meg selv i grøften og trenger en dyktig behandler, selv om lommeboken sier NEEEEEEEI.
Dagene går, jeg har null energi, føler meg som en "levende død"..... Det irriterer meg at jeg ikke en gang har nok energi til å ta tak i min egen situasjon. Da hadde det vært litt enklere..
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker