Hej Kevlin og smgj
Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
De er vel ikke så unike disse tanntrolla; ser ut som de er hjernevasket til Fluor-tilhengere hele bunten -
og har det bare i kjeften...

Bare tenna er fine, så til H... med resten av kroppen
Så er det vel slik at tannleger skal ha noe å leve av de også:
Ingen hull; ingen penger
Ikke for at forstyrre "D3-sporet" i tråden, men alligevel vil jeg gerne henvise til tråden OVERSIGTSARTIKEL "Stofskiftesygdomme" Af Steen J. Bonnema, med omtalen af en dansk endokrinolog, som de facto lærer tandlægerne op i hvad stofskiftesygdom er, men samtidigt nægter at anerkende fluors (skadelige) effekt på stofskiftet. Man kan dårligt forlange mere af tandlægerne, end af endokrinologerne der svigter så stort, som tilfældet er.
Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
JOm jeg får litt fluor de to gangene jeg er der årlig får det heller gå. Den daglige fluordosen har jeg droppet og jeg antar det er det som vil bety aller mest.
Smgj To gange årligt er ikke meget, men hvor meget eller lidt det betyder, afhænger ene og alene af hvad er dit behov for tandbehandlinger. Skal du bruge lak mod f.eks. følsomme tandhalse eller skal dine fyldninger udskiftes, eller skal man have en tandkrone osv. - da er du, alt andet lige, ilde stedt. Svaret på hvorfor, findes i tråden Fluor i plastfyldninger og andet dental materiale....