Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
21-06-10, 13:25 #6
Sv: Tannlegen fnyser av D3 for bedre tannhelse
Hej Kevlin og smgj

Ikke for at forstyrre "D3-sporet" i tråden, men alligevel vil jeg gerne henvise til tråden OVERSIGTSARTIKEL "Stofskiftesygdomme" Af Steen J. Bonnema, med omtalen af en dansk endokrinolog, som de facto lærer tandlægerne op i hvad stofskiftesygdom er, men samtidigt nægter at anerkende fluors (skadelige) effekt på stofskiftet. Man kan dårligt forlange mere af tandlægerne, end af endokrinologerne der svigter så stort, som tilfældet er.
Smgj
To gange årligt er ikke meget, men hvor meget eller lidt det betyder, afhænger ene og alene af hvad er dit behov for tandbehandlinger. Skal du bruge lak mod f.eks. følsomme tandhalse eller skal dine fyldninger udskiftes, eller skal man have en tandkrone osv. - da er du, alt andet lige, ilde stedt. Svaret på hvorfor, findes i tråden Fluor i plastfyldninger og andet dental materiale....
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Brainfog bedre med Erfa?
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 35Siste melding: 16-05-10, 18:31 -
Medisiner og tannhelse
Av enja i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 3Siste melding: 10-03-10, 22:31 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Svar med sitat
Bokmerker