Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
19-06-10, 22:43 #10
Sv: New Study Shows that the Addition of T3 is Superior to Levothyroxine/T4-Only Thyr
Jeg vil bare sige med at samme, at jeg ikke forventer mig det store. For jeg har før nævnt det, for ham du tror det er, og et øjeblik anede han ikke, hvad jeg talte om. Da han blev klar over, hvad jeg mente, trak han på det, sagde nåh... og så undvigende væk, som om det var et emne, han ikke havde lyst til at gå yderligere ind i, men måske tager jeg fejl.
Så er der problemet med at udlevere navne på læger, de fleste herinde har en tradition for ikke at nævne navne, hvad angår læger, der udleverer recepter på naturlig thyroid. Selv har jeg heller ikke lyst til at skabe problemer, hvis jeg skulle være så heldig, at finde én, der omvendt vil hjælpe mig - hvis du forstår.
Ja, det er ærgerligt, at det skal være sådan. Jeg giver det danske sundhedssystem skylden, og er af den mening, at de har et forstokket forhold til behandlingsformer, og arrogant forhold til patienter.
Derudover kan jeg kun varmt anbefale Hans Perrild, og man kan altid ringe og få en snak med ham på telefonen, når først man er inde i hans system, det koster ikke det vilde.
Lykke til derude, jeg skal nok give en eller anden form for tilbagemelding om, hvordan det går.
Lignende tråder
-
Info om Thyroid
Av Hansen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 25-06-10, 14:37 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker