Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Skift fra Euthyrox
Hybrid View
-
19-06-10, 19:19 #1
Sv: Skift fra Euthyrox
Vil bare henlede oppmerksomheten på at det er flere T3-prøver.
Når det kun står T3 er dette en måling av alle T3 - altså også de som er på lager og ikke blir brukt.
Det skal selvfølgelig også være nok på lager, men den prøven viser ikke hvor mange T3 som brukes.
Den heter fritt T3, og er den foretrukkne.
Man skal også vite at en prøve som heter rev.T3 er viktig.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
19-06-10, 19:32 #2
Hej n'Finn
Så vidt jeg ved findes der to målinger - fri T3, bunden T3, men mit hospital synes ikke det er nødvendigt med nogle af målingerne. De tager dem kun fordi jeg insisterer, og siger at når man har lavt stofskifte, er T3 værdierne uden betydning - hm...
-
19-06-10, 20:55 #3
hm.... sier jeg også.
Hvis jeg har lest samme bok som de har, fikk jeg med meg at de frie T3 er kroppens stoffskiftehormoner.
I kraft av denne egenskap, bør vel ha betyding ?
Nå er de frie T4's oppgave vel ikke helt klarlagt. De har helt sikkert en funksjon utover å være en lagerbeholdning for fremtidige T3'ere.
Så det er viktig at denne er høy.
Jeg har lest her, og selv erfart, at en doseending kan merkes etter få dager.
Det er trolig nok ikke mulig hvis T4 ikke har en funksjon.
Jeg har selv gode erfaringer med forsiktige egeninduserte doseendringer.....
Hva skal man eller s gjøre ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
19-06-10, 22:48 #4
Jeg giver dig fuldstændig ret - hvad skal man ellers gøre? Det er bare trist, at en behandling, der har hjulpet så mange, ikke bliver alment godkendt, fordi medicinalindustrien tænker på penge frem for mennesker.
Lignende tråder
-
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Hvad indeholder Euthyrox?
Av lilli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 05-04-10, 19:52 -
Mystisk. Meget bedre på Euthyrox
Av Lene i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 21-08-09, 23:37 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
Ã… jobbe skift - kan en få endret arbeidstiden?
Av marge i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-07, 14:51

Svar med sitat

Bokmerker