Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
17-06-10, 13:45 #1
Sv: Løse opp Armour/erfa i munnen....
He he, nemlig ... (min i øvrigt meget venlig og venner med naboens kat
)
Jeg tror ikke, jeg vil tage Erfa'en med vand i morgen. Gjorde det jo i dag, og hvis det er grunden til, at jeg fryser mere og mere som dagen går, så ....
Jeg må prøve det igen en anden dag. Men tør ikke tage chancen hvis det får mig til at fryse sådan to dage i træk! Det er længe siden, jeg har frosset så meget som i dag.
-
17-06-10, 13:58 #2
Da kan det tyde på at den virker bedre hvis man smelter den i munnen altså..Gjorde det jo i dag, og hvis det er grunden til, at jeg fryser mere og mere som dagen går, så ....
Så bra
Takk for svar!
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
17-06-10, 14:05 #3
Måske. Men jeg ved jo ikke, om det er derfor, jeg fryser ... Men mærkeligt sammentræf i hvert fald, at jeg fryser og har sær mave i dag, når det eneste, jeg har gjort anderledes, er at tage Erfa'en med vand i stedet for at smelte den under tungen
Lignende tråder
-
Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 24Siste melding: 22-11-18, 23:03 -
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Får Erfa, ubrukte bokser Armour til salgs
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 03-12-09, 16:47 -
knusk tørr i munnen og halsen...
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 10Siste melding: 01-12-06, 20:57

Svar med sitat

Bokmerker