Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
12-06-10, 19:37 #18
Sv: Noen som kan hjelpe? Mine prøvesvar og symptomer
Bra at du ikke ga deg men klarte å få en prøvebehandling med Levaxin!

Du har all grunn til å være fornøyd.
Jeg blir imidlertid litt betenkt nå jeg leser "Siden halveringstiden til T4 (naturlig, men også tatt som substitutt) er lang, det tar ca en måned for konsentrasjonen av thyreodeahormoner i blod å endre seg og bli stabilt. (Halveringstiden for Levaxin er ca. 6-7 degar). Fra konsentrasjonen av thyreodeahormoner blir stabilt i blodet, tar det yttligere 6-8 uker før den biologiske effekten, kan vurderes.Starte forsiktig og følge nøye opp med nye prøver om 14 dager.
Dette betyr at effekten av et medikamentendringen ikke kan vurderes før etter 2-3 måneder etter siste endring! Dette er teorien og vi kan selvfølgelig håpe at du merker virkningen umiddelbart. Noen gjør det.
Håper bare ikke du får en ny runde med å overbevise legen om at du må fortsette selv blodverdiene dine ikke skulle endre seg på 14 dager - og som n`Finn stadig sier - ikke noe fungerer før du får nok av det, og det får du ikke etter 14 dager med å starte forsiktig.
Mener Anisa har skrevet en tråd eller svar om dette - finner den/det ikke akkurat nå men skal forsøke å finne det igjen
Uansett, Lykke til!!
H:-)
Lignende tråder
-
I årevis med lavt stoffskifte uten å bli tatt på alvor
Av Mari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 12-04-10, 10:20 -
Mange symptomer over lengre tid, kan noen hjelpe?
Av Kenneth&Lisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 15-06-09, 06:08 -
Kan noen se på mine prøvesvar?
Av Siri -67 i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 19-03-07, 21:27 -
Prøvesvar - noen som kan hjelpe meg?
Av Cin i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 16-03-07, 21:30

Svar med sitat
Bokmerker