Takk for svar alle tre! Fint at jeg ikke er den eneste i verden som har "prøvd" dette

Jeg TROR kanskje det må ha vært en slags allergisk reaksjon inne i bildet, som Anisa sier. Jeg vet at ft4 er på rundt 10 nå, som er lavt for meg (har prøve på 18 fra 2007, og da var TSH forhøyet). For ca. 1 år siden gikk jeg gjennom nøyaktig samme undersøkelse, med utvidelse av pupill og trykksjekk, helt uten noen bivirkninger annet enn at det var vanskelig å se i sollys etterpå .
Og dette var langt hjemmefra, i en mer "stresset" situasjon. Jeg var ikke nervøs i det hele tatt i dag, visste akkurat hva som ville skje med synet, og legen var veldig hyggelig, så jeg ble ikke overrasket eller skremt av noe før jeg prøvde å reise meg og plutselig ble helt slått ut og svimmel, med pustebesvær.
Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg har gressallergi, og har akkurat begynt å reagere på kiwi. Så det er jo mulig det også er flere saker jeg ikke tåler..

Dette er vel noe jeg må informere om ved eventuelle narkoser og vaksiner osv. om det er slik at vi kan reagere kraftigere. Jaja, en lærer så lenge en lever, og så lenge en har Sonja`s

Gekko, jeg er flink å ta tran og spise fett, det hjelper også på leddene mine synes jeg! Blir spennende å få briller også, jeg er fra før ganske så blond og barmfager, så kanskje fremstår jeg som mer troverdig og seriøs, høhø ;)