Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Nedtrapping av cipralex.
Hybrid View
-
10-06-10, 20:48 #1
Sv: Nedtrapping av cipralex.
Går ikke du til en såkalt holistisk lege? Kan du ikke få sjekket binyrene? Vet det går an å bestille spyttester på egenhånd. Ellers kan du lese Wilsons bok. Ut fra symptomene der og spørsmålslisten får man en pekepinn om hvordan det står til med binyrene. Jeg er utrolig glad jeg kjøpte den på amazon.com. Bruker den aktivt.
-
11-06-10, 15:47 #2
Jo da. Jeg kan gå til min orthomolekylære læge. Det koster bare 3.000 kroner før jeg har set mig om, så kan jeg skaffe mig info m.m. ad andre veje, gør jeg det. Har ikke ret mange penge efter mange års kamp for bare at holde skindet på næsen - samt ikke mindst de 14 måneders tvangsmedicinering med den onde Ny Eltroxin, der var ved at gøre det af med både mig og min familie
-
11-06-10, 20:28 #3
Jaja....
Ville bare nevne for ordens skyld, at å seponere
cipralex så raskt som meg, vil jeg ikke anbefale!!!
Tenker litt tilbake, og symptomene mine på rask nedtrapping er værst i dag.. Samtidig veit jeg ikke helt hva dhea gjør med meg enda... Føler meg "rar" i hodet, litt slik brainfogaktig, har vansker med å konsentrere meg, og er fryktelig trøtt...
Det er noe som heter seponeringssyndrom som kan plage en når man bråseponerer SSRI medikamenter.. Og det er vel sikkert det jeg plages av nå...
Så, kjære snille dere, trapp forsiktig ned hvis dere er klare for å slutte med SSRI... Og det værste er, som nevnt, disse symptomene som minner om hypothyreose, som i værste fall kan bidra til at man mister litt fotfeste og begynner å fikse på dosen mht stoffskiftemedisiner også.
Hilsen fra Tåkeheimen.
-
11-06-10, 20:43 #4
Kære Jeanette
God bedring til dig
-
11-06-10, 21:11 #5
Har brukte både cippen og efexor, og mange andre jeg ikke husker. Har gått på antidepp i over ti år. De har aldri hjulpet meg, ble aldri kvitt deppen. Og i tillegg, fikk jeg matvare allergi, tålte ikke fisk, div grønnsaker, og div frukter. Men da jeg kuttet ut antidepp i fjor sommer, har mye av matevareallegien forsvunnet. Da jeg gikk på disse medisinene, spiste jeg mye dårlig mat, fordi det var de jeg tålte. Og da økte vekte. Men nå kan jeg spise mer sunnere mat, noe som gjør at vekten har redusert seg litt. Brukte ganske langt tid på sep. Ca 1-2 mnd på halv dose, før slutt. Økte samtidig dosen på lev. Og merket allerede da, forbedring i humør og psyken.
Dumme leger, psykologer, og andre off instanser, som ville tvangsinnlegge meg, og dope meg ned!!! Hadde det vært grunn til det, men det var det jo ikke.
-
11-06-10, 21:17 #6
-
12-06-10, 05:23 #7
Men om de lærer? NOPE!!!
Nå for tiden sliter jeg, både mentalt og psykisk. Og da ba jeg kontakt personen min, innenfor psykiatrisk hjemmetjeneste, om hjelp. Det første han foreslo, var medisiner og evt innleggelse, pluss ansvarsgruppe møte, og innkalling til legetime. *ARGH*
I stede for å sette seg ned, og høre på det jeg har å si, hva jeg sliter med; så er det med en gang, stress og kav, og masse planer. Hvorfor kan de ikke bare være der for meg, i stedefor å tenke møter, medisiner og innleggelse????? *SUKK*
Psykiatri handler vist bare om innleggelse og medisiner....
tilbake på Jeanette78
Sist endret av helgemann; 12-06-10 kl 05:25 Begrunnelse: Distre - glemmer ting
Lignende tråder
-
Cipralex og lavt stoffskifte.
Av nerusvi i forumet DepresjonSvar: 1Siste melding: 30-10-07, 13:10 -
Nå velger jeg å bruke cipralex(antidep)
Av i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 14-09-05, 09:57 -
Nedtrapping av Levaxin og hypersymptomer
Av mona? i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 23Siste melding: 10-08-05, 18:47

Svar med sitat
Andrè Bjerke.
Bokmerker