Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Der var brugere her, som blev så forvirrede over budskaberne fra STTM, at de har ændret deres behandling og gav sig til at eksperimentere helt vildt, hvorefter sygdommen blussede op igen. Senest var det vist Vigdis, der totalt mistet fodfæste ved at følge anvisningerne fra STTM, som lød på, at hun skulle trappe ned med Thyroid før opstarten af binyrestøtte. Hvordan det er gået hende, kan læses i tråden Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet på siderne 7-9.

Der var også en periode, hvor rT3 var meget i fokus på STTM. Så meget, at mange brugere pludselig tilkendegav at det slet ikke var hypothyreose, men Euthyroid Sick Syndrome (ESS) også kaldet for Non-Thyroidal Illness Syndrome de var syge af. De inspirerede hinanden ihærdigt til at suspendere Thyroid og erstatte det med T3 alene. Masser af tilbagefald af sygdommen blev resultatet og hvad det betyder for den enkelte, kræver vel ingen beskrivelse. Midt i guldgruben af god og innovativ info, er der altså også faldgruber, syge mennesker falder ned i, i deres søgen efter bedring af helbredet.
Uff, dette var jo slett ikke bra.. Nå skal det sies at jeg ikke har trålet sidene opp og ned, jeg har lest enkelte sider, som jeg har syns virket bra. Syns det er mange gode tips å ta med seg, men jeg syns det alltid er lurt å sjekke informasjon opp i mot hverandre før man gjør noe fra eller til. Jo mere informasjon vi får med oss av forskjellig slag, om samme tema, jo bedre kan man ta en avgjørelse...