Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
09-06-10, 10:52 #3
Sv: Vanlige feil ved bruk av Erfa Thyroid
Vel, noe er bra - noe er jo hysterisk - noe er ensporet.
Etter min mening da, men en må vel se ordbruk og presentasjon noe geografisk også.....
Å begynne å hakke opp dosen å blande den med honning mener neg grenser til vanskeliggjøring - spesielt når man forfekter at multidosering er det eneste saliggjørende, og at man tydelig sier at de som enkeltdoserer ikke kan ha det bra.
Jeg har forsøkt en enkelt morgendose og å dele denne opp til en senere dose kl.13. og jeg merker ingen forskjell.
Så er jeg like sikker på at noen kan det, feks de som virkelig trenger all den T3 som er i tabletten.
Det er generaliseringen jeg synes er forkastelig.
Jeg syns det er vanskelig å generalisere et så vidt favnende problem på denne måten - men les det gjerne og plukk det du tror er bra for deg, og glem det som ikke virker troverdig.
Ved å generalisere faller man i samme grøft som behandlermiløet har gjort siden de ble trollbundet av syntetindustrien.
Vi er ikke SÅ enkle !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa Thyroid og erfaringer.
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 130Siste melding: 03-09-10, 16:42 -
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker