Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
08-06-10, 10:56 #11
Sv: Hyper etter første dose Levaxin - er det mulig?
Nå har jeg gått på 100 mcg Levaxin i en måned. I forrige uke tok jeg blodprøver, og idag fikk jeg gå opp til 150 mcg, siden TSH var på 19. Skal tilbake om to uker for ny blodprøve, for eventuelt nye justeringer.
Jeg ble helt barnslig glad over å øke dosen. Jeg føler meg forsåvidt ok nå, men er fortsatt plaget av hodepine og bobler ikke akkurat av energi. Det har vært veldig frustrerende at vekta fortsatt har økt, men jeg har jo ikke gjort noe aktivt for å snu den trenden. Innbiller meg at det er lite vits i å hive seg på slankern, så lenge stoffskiftet ikke er riktig justert.
Med økt medisindose håper jeg på mer energi, mindre hodepine og vekttap. Spent på om jeg får en søvnløs natt slik jeg har hatt tidligere med doseøkning...
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker