Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
06-06-10, 19:40 #17
Sv: Noen som har det slik? Hvordan er mine utsikter tro..
Kjære Ingvild
Symptomene du nevner i hender og føtter minner veldig om problemet jeg har hatt det siste året. Jeg er nå på aktiv sykemelding for tre måneder. Finmotorikken er nedsatt, fingrene kjennes som de er plastret, klarer ikke å lage en knyttneve. Jeg er nå på desperat utkikk etter en løsning. Jeg har i tillegg utmattethet, konsentasjonsproblemer, hodepine, ansiktsutslett, tørr hud, mister hår mm.
Du bør snakke med legen din om perifer nevropati (symptomene dine ligner), og hypothyreose er en risikofaktor som gjør at du er disponert for dette.
Jeg er selv i ferd med å gå løs på dette etter å ha vært i en nyttesløs utredning for revmatologi siden oktober. Jeg skal også sjekke binyrer, samt skaffe meg thyroid fremfor det jeg bruker av medisiner nå. Alt er verdt det for å få en bedre tilværelse. For et år siden sprang jeg tre mil i uka og nå klarer jeg ikke gå på jobb hver dag engang.
Det er virkelig verdt en kamp.
At du føler deg bedre nå er ikke unaturlig. Legen din har kanskje fortalt deg at det tar minst 6 uker før du oppnår full effekt av levaksin? Som oftes lengre. Mitt spørsmål er: føler du deg som før? Ønsker deg lykke til. Meld meg gjerne om hvordan det går videre, hendene og føttene dine minner om mine og jeg trenger alle råd jeg kan få.
Mvh Meg
Lignende tråder
-
Hvordan er fremtidsutsiktene mine?
Av Shorty i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 23-05-10, 22:48 -
kan noen ta en titt på mine prøvesvar?
Av rikke i forumet BlodprøverSvar: 98Siste melding: 28-05-08, 10:33 -
Kan noen se på mine prøvesvar?
Av Siri -67 i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 19-03-07, 21:27 -
Kjennes ut på formen som æ har vært på århundrets største fyllekalas!!!!
Av seven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 21-09-05, 20:20

Svar med sitat
Bokmerker