Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
02-07-09, 12:38 #4
Sv: Oftebro i hardt vær
Godt sett og svaret Anisa !
Det vil få forferdelige konsekvenser viss den "kompakte majoritet" vinner fram med sitt ensporlilge og feilaktige syn på hva hypotyreose er og hvordan den bør behandles.
De vet det ikke - derfor har de heller ikke skrevet ned nasjonale rettningslinjer for behandling - de syns vel de heller vil røre litt i vannet de få gangene de fatter noe ?
Så er jeg enig i at det ser ut som at meninger pasienter og personer utenfor disse 60 gir uttrykk for, ikke hjelper.
Det er heller ikke noen hjelp i vår pasientforening - de burde j tatt opp dette for lengst !
Foslaget om å lage vår egen "Rettningslinjer for hvordan vi vil behandes" er god, og noe jeg ville forsøkt å bidra til.
Så vil jeg gjerne utdype at jeg ikke er enig i Oftebro iett og alt - men han skal ha at han iallfall forsøker å finne ut av ting. Uten slike er vi helt hjelpeløse• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Dr. Helge Chr. Oftebro
Av Mod i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 31-08-09, 13:57 -
Dr. Helge Chr. Oftebro
Av Mod i forumet TSHSvar: 0Siste melding: 31-08-09, 13:57 -
Dr. Helge Chr. Oftebro
Av Mod i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 31-08-09, 13:57 -
Dr. Helge Chr. Oftebro
Av Mod i forumet Oftebro HelseSvar: 0Siste melding: 31-08-09, 13:57

Svar med sitat
Bokmerker