Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
02-06-10, 18:12 #11
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Det skrev du i december (?) sidste år.... Gad vide hvor længe du egentlig havde sygdommen? Den kommer ikke over natten, men snarere som en tyv om natten, over mange år. Jo flere år inden behandlingen påbegyndes, jo større binyreproblemer udvikles samtidigt. Men som du kan læse i min "brokke-tråd" Levaxin, Eltroxin, Euthyrox, kontraindikasjoner, kan jeg blive så rasende over, at man enten skal have Addison's eller Cushing's i udbrud, før lægerne (an)erkender binyreproblem hos stofskiftesyge, hvor det i virkeligheden er mere reglen end det er undtagelsen, at langtidssyge (uanset med diagnose eller uden) udvikler binyreinsufficiens pga. enten ingen behandling eller lorte-behandling (pardon my french
).
Flere har oplevet at når lægen først har set, hvordan andre læger har vurderet analyserne af spytprøverne - fik piben en anden lyd. Men der findes desværre også stivstikkere, der alene-ved-bedre og disse skal bare udskiftes, da deres "indsats" kun vedligeholder sygdommen yderligere. Håber du finder en bedre repræsentant for lægestanden - en læge der faktisk kærer sig mere om sin patient end eget ego (sgu!
)
I Stage 1 (så vidt jeg husker) af binyreinsufficiens udsondrer binyrerne masser af cortisol (på skrub-forkerte tidspunkter) og blodcortisol-prøverne kan derfor vise flooootte resultater. Karakteristisk for for meget cortisol er netop vægtøgning. Er man gået med det længe nok, støder væksthormon-problem til og hvordan man SÅ ser ud, kan du læse om i tråden Væksthormon (hGH), vægt og fedtfordeling og uanset hvordan man ellers vender alting og drejer... er fokus på binyrerne det bedste sted at starte og hænge på, uanset at der ingen mirakler, der sker her over en nat. Men effekten af binyrestøtte på det kognitive og ellers stemningslege - det plejer melde sig relativt hurtigt efter påbegyndt binyrestøtte-behandling (according til flere her på forummet).
Er en strategisk suspendering/udskydelse af eksamener m.v. til vinteren slet ikke muligt? Det ville være lykken for dine kirtler, tror jeg....
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker