Og for meg var DHEA den siste biten som løftet meg over til et godt liv igjen.
Takk for svar - det er det jeg tror også og forøvrig alle prøver bekrefter. Jeg kan holde på med så mye stressreduserende tiltak både i kost og mentale prosesser jeg bare orker, men før disse hormonene mine henger litt mer på greip og stoffskiftet blir høyere må jeg ha litt assistanse.
Går på Balder også, skal dit i slutten av juni, men tror det er veldig forskjell på legene der. "Min" er mest opptatt av alt man kan gjøre for å redusere stress og det er vel og bra, men ikke nok. DHEA mener h*n bare hjelper i kort periode før man er i kjelleren igjen. Skal til balderlegens forsvar legge til at det ikke har vært så "gæli" før - har ikke konsultert om disse siste resultatene.
Det er også vanskelig at Balder ikke vil overta hele behandlingen, men ønsker at jeg fortsetter å bruke fastlegen i tillegg. Tar liksom ikke helt ansvar og det liker jeg ikke. Må ha kontroll på det hele selv, mulig det sliter meg ut like mye som jobben. Den ene legen her og den andre der som mener litt forskjellig og så må jeg sette det sammen selv. Blir min siste tur på Balder i juni om det skal fortsette slik.
H:-)