Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
30-05-10, 21:24 #6
Sv: Store svingninger i stoffskiftet?
Jøss, skal si man får raskt svar her inne
(rask betyr hurtig på norsk
Har ikke klart å finne noe bestemt mønster, har vært litt inne på tanken selv. Er student og det blir litt stress rundt eksamensperioder , men kan ikke se at det har sammenheng. Dessuten er svingningene av forskjellig periode. En gang gikk det fra for høyt til lavt i løpet av en måned. Nå har det i grunnen vært lavt i over et år.. mystisk
Har også vært litt opptatt av maten, har redusert inntak av gluten, og spiser generelt lavkarbo. Min samboer kan godt spise en croissant til morgenmad og føle seg i toppform, men gjør jeg det samme blir jeg helt døsig.
Ellers lurer jeg også noen ganger på laktose/ glutenintoleranse, men har ikke fått påvist noen av delene.
Er glad i trening også, så vet ikke helt hva jeg kan gjøre annerledes, men har jo hatt lav vitamin D og blodprosent tidligere, så det kan jo være at slike ting svinger uten at det blir kontrollert regelmessig.. Måske?
Men det høres ut som en god idé å føre dagbog, litt lettere å se eventuelle mønstre da
Tak for gode innspill
Lignende tråder
-
Det store kolesterolbedraget
Av Mod i forumet KolesterolSvar: 6Siste melding: 29-06-13, 12:31 -
Svingninger i tsh/medisinert
Av lillybell i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 24-09-09, 22:01 -
Store øyner
Av ~våken~drøm~ i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 12-05-08, 22:29 -
Irritasjon, sinne, frustrasjon og humør svingninger
Av sivcath i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 42Siste melding: 04-08-06, 18:00

Svar med sitat
Bokmerker