Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
30-05-10, 20:28 #1
Sv: Store svingninger i stoffskiftet?
B12 har vært bra de gangene den har blitt sjekket, D-vitamin har vært for lav tidligere, men nå er den innenfor (kunne kanskje vært litt høyere likevel?)
Selen er jeg usikker på, det har sikkert blitt sjekket men kan ikke huske at det har vært noe med den. Har forøvrig begynt å ta tilskudd av selen for 5 mnd. siden, så da bør den være i orden nå i hvertfall.
Pleier å ta dosen med en gang jeg står opp, men ikke alltid jeg klarer å vente over en time før jeg spiser (matlysten er i hvertfall bedre enn den var før
Ellers sa legen jeg godt kunne dele liothyroninen i 2 omganger i løpet av dagen, men pillene er så små at jeg synes det ble for knotete selv med tablettdeler..
Forøvrig synes jeg at nedturene har blitt litt lettere etter at jeg begynte med kombinasjonsbehandlingen. Har litt lyst til å prøve thyroid (Erfa etc.), men jeg pleier jo forsåvidt å føle med bra de korte periodene jeg er veldosert, bare synd det er så korte perioder..
Takk
Lignende tråder
-
Det store kolesterolbedraget
Av Mod i forumet KolesterolSvar: 6Siste melding: 29-06-13, 12:31 -
Svingninger i tsh/medisinert
Av lillybell i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 24-09-09, 22:01 -
Store øyner
Av ~våken~drøm~ i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 12-05-08, 22:29 -
Irritasjon, sinne, frustrasjon og humør svingninger
Av sivcath i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 42Siste melding: 04-08-06, 18:00

Svar med sitat
Bokmerker