Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Fremtidens elite?
Threaded View
-
29-05-10, 23:08 #6
Sv: Fremtidens elite?
rexxy69
Jeg har efterhånden udviklet en så dybt rodfæstet mistillid til "videnskaben" at bare jeg hører ordet "forskere", "iflg. nyeste forskningsresultater tyder det på".... er jeg ved at brække mig, velvidende om, at max. 6% af den samlede forskning i verden er uvildig og usponsoreret af "parter-i-sagen". Det er ikke til at gennem- eller overskue for almindelige mennesker, der før eller siden opgiver og overlader dem selv til systemerne. Det er disse "masser" som er den politiske power, der stemmer til magten præcis de samme politiske aktører, der gennem politiske beslutninger ødelægger deres helbred, og de fremtidige generationers helbred...
Jeg får hele tiden et billede på nethinden, der spøger hver gang jeg ser store overskrifter i aviserne, hvor der promoveres såkaldte forskningsresultater, der opfordrer til netop alt det, som fremmer alle andres helse-interesser, end vores: syge menneskelige mutanter med ødelagde gener, fester under overfladen på arbejdsplaneten Mars, totalt afhængige af magthavernes, ikke eksisterende nåde og barmhjertighed, i Total Recall. Beskrevet at Jules Verne tekniske fremtidsvisioner for halvandet hundrede år siden - er langt overhalet af virkeligheden i dag, og der er ingen grund til at håbe på, at virkeligheden ikke også ovehaler det, der i dag betragtes som dommedagsprofetier. Dem ville jeg så gerne være foruden, men hvordan jeg ellers kan se bort fra dem, når der så konsekvent og systematisk gennemføres ødelæggelse af thyreoidea-helbredet gennem promotion af naturens måske stærkeste thyreoidea-supressant: fluor - til alle, også til børn endnu uden tænder, hvor forældrene opfordres til at "vænne" de små til tandbørstning ved at smørre (fluor)tandpasten på de endnu tandsløse gummer... Blot et sygt eksempel blandt mange, særlig de nedbrydende kosthold-kampagner som promoverer alle de fødevarer, helst industriforarbejdede, der fører fåreflokken mod hylderne med hormonødelæggende kulhydrater, syntetiske sødestoffer, ødelagt mælk og forbud mod kostfedt, salt og sol.... Hvordan i alverden skal vi forblive sunde og genetisk u-skadede, når vi er omringet af "videnskaben" og politikere-til-falds?
Helse og velbefindende bliver fremtidens luksus forbeholdt efterkommere af de få, der ikke lod sig besnære til forbrug af helse- og gen-skadelige levnedsmidler. Det bliver fremtidens rigdom for fremtidens elite, jeg fablede om her. Hvem bliver sund og hvem bliver det ikke, kan man allerede i dag forudse: det bliver efterkommere af de som erkender og af dem som ikke gør. Det er i virkeligheden ikke så meget til diskussion som vi bilder os ind, at alt er....
Enten non-profit nationaliseres hele verdens samlede sygdomsbehandling, forskning i sygdom og helbred samt nationaliseres hele medicinalindustri i verden - eller vil virkeligheden overgå alle de mørke forestillinger om fremtidens verden.... Så længe helbred og sygdom forbliver en købmandsvare, så længe består højeste bud for vindere og krummerne fra deres bord, for tabere.
Hold da helt op, hvor jeg hader det emne.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker