Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
29-05-10, 23:07 #25
Sært. Tænk, hvis vi bliver kaffeløse ... Jeg vil så savne kaffen men formentlig glæde mig over andre og bedre ting, forestiller jeg mig.
Jeg smelter pillen under tungen. Det smager mærkeligt imens men endnu mere mærkeligt bagefter, synes jeg.
Kan man smelte Thyroid-S under tungen? Måske ikke så fristende, hvis de smager af plastik ... Men jeg har hørt om folk, der har problemer med maven, hvis de bare sluger pillerne - hvad enten de er thyroid eller syntetiske, i øvrigt. Men bare godt, hvis du kan gøre det, du synes er nemmest
Ja, det lyder mærkeligt? Jeg mener, med de syntetiske er der jo oftest ikke noget valg. Men nogle siger, de kan mærke et ubehag med det samme, de har slugt pillen.Sist endret av Admin; 31-05-10 kl 03:21 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker