Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
26-05-10, 10:09 #5
Sv: Overdosert, hvordan trapper jeg ned?
Takker for svar
Har kuttet ned 60 mg thyroid de siste dagene. Det er sikkert litt mye, så i dag skal jeg prøve å bare kutte 30 mg av den opprinnelige dosen som gjorde meg hyper. Det går litt bedre nå. Hjertebanken har gitt seg litt, men jeg er fremdeles voldsomt svett, og litt på tuppa. Jeg har lyst til å prøve å kutte ut levaksinen, men jeg er en av dem som skvetter voldsomt, og er litt smånervøs av meg, så jeg tenkte kanskje at om jeg får i meg for mye T3, så vil det bli verre?
En annen ting.... Det er mye snakk om d-vitamin her, og du n'finn måtte vel gå ned i dose når du begynte å ta d-vitamin. Så har jeg tenkt litt.... At det er alltid om våren jeg blir overdosert. Da kan det kanskje være at jeg har fått litt sol på kroppen, og vips så virker medisinen bedre, og jeg blir overdosert? Bare en tanke....Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Overdosert - Hva gjør jeg?
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 30-06-09, 19:51 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker