Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Nyreproblemer? Jamen smjg , det ikke til at spøge med og da slet ikke når du har smerter. Du må hellere tage hånd om det og få det undersøgt. Hellere i går end i morgen.

På den anden side er det slet ikke sikkert, at problemet er, hvor smerterne er. F.eks. kan hjertesygdom give smerter i venstre siden af halsen og venstre skulder, mens galdesten eller leversygdom kan give smerten på bagsiden af højere skulder. Det hedder Referred pain ("forskudt smerte" på dansk). Endnu mere (god) grund til at gå til læge med det og finde ud af, hvad egentlig er problemet.

Rigtig god bedring med stofskifte og nyrerne.
Jotakk. Nyrene er også under et område med muskler som ofte blir stramme. Jeg kan ikke komme på noen "god grunn" for at mine muskler skulle være det sånn i farten, men det er et faktum at mange "nyresmerter" er isjias eller muskestramninger. Så jeg kan da alltids vente noen dager og se om det går over. (Men ikke mange uker, nei.)
Siden binyrene er i samme område så blir jeg jo småskremt når ikke legen sjekker noe i fht det før han gir meg levaxine.
Oppi dette blir jeg også rett og slett veldig usikker på hva som er reelle ting og hva som er at "hodet/kroppen mitt tuller med meg" - for å si det sånn.