Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
24-05-10, 17:06 #5
Sv: Nyttige hansker til syke hender??
I tiderne f.th. (Før Thyroid Tidsregning) havde jeg kolde og ømme hænder så meget, at det bedste var at sidde med hænderne dyppet i en balje med varmt vand. Bare for at mærke varme og få lindring. Den gang kunne man ikke købe "elektriske" handsker. Det kan man nu: http://www.isfritt.no/varme-hanske-s...1c67d6e06c2459
Men endnu bedre er vist (og billigere i batteri-omkostninger) handsker af infrarød fiber. De kan købes over nettet bl.a. i Australien: Far Infrared Therapy Gloves. De ser heller ikke værst ud til hjemmebrug, på sofaen eller under dynen. Søgeord: heated thermal gloves
n`Finn? I menyen til venstre er der en hel liste over forskellige sygdomme, der kræver varme til hud, led og fødder.
For så gode remedier betaler jeg gerne straf-told og straf-afgift for at handle udenfor EU/EØS.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Genmodifisert mat - årsak til at vi er syke?
Av Måken i forumet Genmodifisert mat (GMO)Svar: 3Siste melding: 28-04-10, 13:30 -
Hovne hender
Av Claudia i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 17-01-10, 13:00 -
Når dere er syke utenom "bare" stoffskiftet...
Av i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 12-03-08, 13:26 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01

Svar med sitat
Bokmerker