Har ikke sett denne før nå.
Er enig med Anisa i at spørsmålet som stilles handler om ettervirkningene av en spiseforstyrrelse. Om stoffskiftet derav kan lide, og eventuelt hvor lenge.
Spiseforstyrrelsen er som jeg oppfatter det et tilbakelagt stadie, og jeg vil anta at spørgeren besitter både erfaring og kunnskaper om dette.

Forumet er jo egnet til å kommunisere med mennesker i samme situasjon, og jeg håper noen i lignende situasjon kan dele sine erfaringer med deg.

Mine betenkeligheter blir bare innfall fra meg som jeg vel håper kan støtte, tross alvoret.
Perioden man snakker om er jo sårbar, og det jeg tenker på er om det lave stoffskiftet kan komme fra noe som er målbart i blodprøver.
Har alle de stoffskfitefølsomme blodprøver vært tatt ?
Jeg mener, hvilke er tatt ?
Jeg tenker vel i retning av å feilsøke på vanlig måte - stoffskiftesykdom er det jo ingen som kan gi en god forklaring på forekomsten av, likevel kan det være lettere å finne årsaken etter at man vet hvilken type det er snakk om.

Du nevner lav fT4.
Det er jo kjertelen som produserer dette og det er da naturlig å starte med prøver som kan avsløre hvordan det står til med kjertlen.
TSH, anti-TPO og TRAS.
Resutatet av disse vil kunne peke ut den vidre veien.

Så tror jeg alle håper at du finner ut av det Marie.

Det er forsåvidt et tema sjeldent har vært oppe her på forumet.
Jeg tenker på at det er veldig mange som leser her, men som ikke får set selv til å skrive.
Hvis du orker å skrive litt om det i en egen tråd, ville det være fint.
Men, det er ikke noe press Marie.