Hej rexxy69

Nej, jeg aner ikke, om der er antistof nu eller hvor meget, der så evt. er ... Men bare det, at en læge altså har kikket lidt i mine gamle papirer, fordi han undrede sig. Han har jo ikke fortalt mig det selv, og det undrer jeg mig (også) over. Men man synes åbenbart ikke, det er værd at interessere sig for de her antistoffer?

I hvert fald har jeg aldrig hørt om dem i de 12 år, jeg har haft diagnosen myxødem. Men jeg må vel så be' om en blodprøve til at afdække netop dette, så. Det vil de sikkert synes er vældig mærkeligt. Jeg føler ofte, sundhedspersonale synes, jeg er mærkelig. Jeg tror ikke, jeg passer ind i nogen kasser nogen steder; er for eksempel hverken handicappet eller ikke ....

Men det var så det, der fik lægen til at undre sig. Det tal, han har fundet for antistoffet var over 3500, så det er sært, at jeg ikke er blevet informeret om det og at man tilsyneladende ikke tager det i betragtning overhovedet.

Det lyder godt, at dit antistof er kommet så langt ned - hvad årsagen så ellers er. Nok kombinationen, du nævner - jeg tror meget på kombinationer ...

Jeg har også været alt for tro, som du skriver. Men nu er det slut ... de har tjent penge nok på mig, og jeg har til gengæld tjent for få! Så medmindre, det går helt galt med thyroiden - og hvorfor skulle det det - så er jeg snart ud over stepperne

Tak for din hilsen i det hele taget - den gav lige lidt godt til turen op ad dagens bakke

Jeg bliver nok aldrig så dygtig til alle de der kemiske ting og sager, som dette forum - også - myldrer af. Lige nu er det meget svært at hænge på, i hvert fald. Men, som du skriver, så skal man bare undersøge det enkelte præparat, inden man hopper ombord

Nielsigne