Jeg har lest masse og funnet ut at det denne mannen skriver om fibromyalgi og stoffskifte høres fornuftig ut. Hvordan er holdningen til hans kunnskap i Norge, jeg antar : ikke veldig anerkjent.....:(

Jeg føler meg forstått når han skriver :

The main cause of fibromyalgia has been determined. As I recently announced in France, in most cases, fibromyalgia is caused by inadequate thyroid hormone regulation of cell function. The inadequate regulation results from thyroid hormone deficiency and/or partial cellular resistance to thyroid hormone
I mange artikler skrevet av ham finner man referanser til utrolig mange interesante vitenskapelige artikler om emnet hypothyreose, og jeg er på god vei til å sette meg inn i disse. Jeg er sjokkert over den norske legestands holdninger til studier publisert i vitenskapelige tidsskrift verden over og forundres over det faktum at de kan lukke øynene for all viten som finnes dokumentert der ute som tilsier at man ikke skal stole blindt på blodprøver og henge seg opp i disse når pasienter klart blir bedre av sine symptomer når de får behandling for stoffskiftet.

Jeg ante virkelig ingenting om hvor mange leger som ikke ønsker det beste for sine pasienter og lar seg kue av et gammeldags syn som overhode ikke har noen rot i dagens virkelighet...SJOKKERT :0)

Jeg har til hensikt å utdanne meg selv slik at jeg kan argumentere godt overfor den rigide legestand vi forholder oss til, vi burde kaste alle de vitenskapelige artiklene på bordet til legen vi har og kreve at de setter seg bedre inn i problematikken sånn som vi gjør fordi ikke de bryr seg nok til å oppdatere sin egen viten. Det er en SKAM