Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
21-05-10, 19:04 #12
Her gik jeg i 12 år og troede, jeg havde "Myksødem uden specifikation".
Mig bekendt har der aldrig været fundet antistof i mine blodprøver.
Men det har der så alligevel, ved jeg nu
Jeg var på den danske side sundhed.dk hvor jeg loggede på og gik ind i nogle journaler. Her fremgår det af en af de seneste kommentarer, at en af speciallægerne har undret sig meget over, hvorfor jeg har for lavt stofskifte. Jeg mærkede det også, da jeg var hos ham, hvor han stillede en masse spørgsmål, uden at vi dog kom videre med noget som helst. For eksempel var han meget ude efter, hvilken medicin, jeg har taget i årenes løb, da nogle jo kan skade stofskiftet. Men de vildeste piller, jeg nogensinde har taget, var p-pillen Diane Mite, som jeg brugte i et års tid. (De kan vel om ikke fremkalde sydom så dog i hvert fald gøre noget værre, gætter jeg på.)
Han skriver 5. januar 2010:
"Jeg går nu tilbage i journalen og det ses faktisk, at det vi egentlig
behandler hende for er ikke overt - men subklinisk myksødem, hvor der
har været tidligere normale perifere tyroniner med TSH op mod 10.
Stærk TPO-antistof positiv med værdi 3580. "
Men lægen skriver intet om aktuelt indhold af antistof ... så det har jeg vel ikke.
Men i hvert fald er jeg nu fuldstændig forvirret. Men om antistof har nogen som helst praktisk betydning i forbindelse med 'subklinisk myksødem' ved jeg ikke. Jeg håber, nogen/ nogle har tid og lyst til at kommentere dette.
Jeg er da i tvivl om hvorvidt, jeg har lagt dette indlæg det rigtige sted - men der findes vist ikke noget, der hedder 'udeladte diagnoser' ...
Fandt denne fine tråd af Anisa under en søgning på "subklinisk myksødem" på nettet. Jeg kunne ikke finde den herinde, men historien er god og fortjener vist en revival:
http://webcache.googleusercontent.co...ient=firefox-a
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker