Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
19-05-10, 19:31 #3
Sv: Kan ikke gå mer ned i vekt uansett hva jeg gjør....
Jo, Jeanette nevner viktige ting man faktisk må ta tak i selv. Ingen i helsevesenet har noen gang tilbudt meg å ta prøver, og jeg maste om å få en D-vitaminprøve, og de tok feil prøvetype før det ble riktig - og den var for lav !
Alt for lav, men ikke så mye som en skuldertrekkning derfra !
Så må jeg jo nevne at jeg kjenner igjen problemene dine som de skulle være mine egne.
Mye ble meget bedre da jeg byttet ut Levaxinen med Armour (idag ERFA), men jeg hadde jo også D-vitaminmangel den gangen, så hvor mye bedre jeg hadde blitt på Levaxin + D3 vet jeg jo ikke.
Noe hadde vel blitt bedre, men jeg kan ikke forestille meg at jeg hadde klart med uten å byte ut Levaxinen.
Klart at den ikke virker når man ikke klarer å gå ned i vekt - har vel lav kroppstemperatur også ? (morgentemp)
Prøv om du kan få legen med på en prøveperiode medf ERFA ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva gjør man med de som ikke skjønner seg på hypotyreose?
Av Thomas W H i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 12Siste melding: 18-10-08, 21:23 -
de gjør det ikke lett for oss å unngå karbohydrater nei...
Av Lissa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 07-11-06, 13:57 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker