Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
15-05-10, 12:22 #1
Euthyrox mindsker t3 hos nogle
Hej
Jeg er lige blevet informeret om, at Euthyrox mindsker t3 hos nogle. Det vil sige, at en patient på for eksempel Levaxin kan opleve en ændring i sit t3 niveau, hvis vedkommende skifter til Euthyrox.
Jeg har oplysningen fra blandt andet Facebook og ikke en læge eller andet, der har med videnskab at gøre. Det er patienters erfaring, den kommer af. Men da jeg selv ikke tidligere har hørt om denne forskel tænkte jeg, jeg ville dele den med jer. Det kan være med til at forklare nogle ting et stykke af vejen ...
Personligt føler jeg, det letter min situation noget, da jeg så måske er knap så dårlig til at danne t3 som det ellers kunne se ud til. Jeg kan også se, at min seneste blodprøve på Ny Eltroxin viser et højere tal for t3. Men jeg har ikke blodprøve-papirer nok her i huset til at gå længere tilbage!
Det er ret nyt for mig overhovedet at forholde mig til disse tal og selve dette, at jeg måske kunne have det anderledes.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Skift fra Euthyrox
Av hannemiriam i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 19-06-10, 22:48 -
Flere spørgsmål fra en ny stofskifte patient
Av 78lykke i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker